Életünk a vírussal és a vírus után

MI és a HCV

MI és a HCV

82. nap

2015. szeptember 21. - C.HepaTitis

HUUUUUUU, mindjárt itt a vége...... legalábbis a Viekirax-Exviera kúrának. Ez már a 82. nap volt, ami azt jelenti, hogy már csak 2 napig kell szedni, és már csak 3-at kell aludni és találkozunk DOKIval, és majd lesz vérvétel és vírus keresgélés, amit nagyon remélek, hogy nem fognak találni:)

 

fejleckep.jpg

Végtelenül türelmetlenek vagyunk már, így a vége felé. A reménykedés és a félelem vegyes érzései bújkálnak bennünk még ha nem is mondjuk ki hangosan.

Októberben lesz egy találkozó amire megyünk, ahol megismerkedhetünk több sorstársunkkal, erről is részletesen beszámolok, de hát ez még jó messze van. Most kizárólag a csütörtökre fókuszálunk és majd arra amit a DOKI mond, hogy hogyan tovább, mire kell odafigyelni, mikor kell kontrollra menni. Az tudom, hogy majd kell fibroscan, az UH-n már túlvagyunk.

Ma is majdnem volt egy főzési-összezördülési-krízis, de kicsusszantam John mérge előtt az ajtón és robogtam a közértbe, hogy holnap reggel immáron újult erővel legyen főzőcske, de okosan:)

"Kezeket a paplan fölé, éljenek a csajok!" Fárby Sándor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amihepank.blog.hu/api/trackback/id/tr1007807318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mária67 2015.10.22. 19:16:23

Kedves Ismeretlen !
Nagyon örültem , hogy rátaláltam a blogra hasonló cipőben járok de csak a kezelés elején 3. hete szedem a Viakirax és Exvier-át. Nagyon sok mellélhatása van nálam. Jelenleg nagyon fáj a gyomrom és a hasam nagyon fel van puffadva valamint olyan gyenge vagyok, hogy szinte egész nap fekszem. Nagyon nehezen de a házi teendőket elvégzem , de a boltba sem merek elindulni. Az volna a kérdésem , hogy hasonló panaszaid neked is voltak ? -a legjobban a máj körüli fájdalom aggaszt ami mindennapos. A fibroscan eredmény hasonló F4. Egy elkeseredett nagymama vagyok, fiatalon kaphattam el ezt a betegséget és 2008 -ban kaptam meg a diagnózist. Egy életen át küszködtem az epémmel 2006-ban megműtöttek és még akkor sem vették észre. Remélem az utolsó bejegyzésed óta már túl vagy mindenen és vírusmentes lettél. Szívből kívánom , hogy gyógyulj fel minél előbb.Válaszod előre is köszönöm.
süti beállítások módosítása