Életünk a vírussal és a vírus után

MI és a HCV

MI és a HCV

42. nap

2015. augusztus 14. - C.HepaTitis

Na végre, már John sem bírja a meleget. Már azt hittem egy különc vagyok, de mégsem.

John szerint én az elmúlt napokban mással sem foglalkoztam, csak azzal, hogy milyen melegem van, hogy ömlik rólam a víz és úgy egészében milyen elegem van a melegből.

meleg.gif

Persze mivel önismerettel is bír az én uram John, bevallott, hogy ő viszont csak a májával van elfoglalva. Mindenkinek a maga keresztje ugye.

7_65_pic_ma_ria.jpg

Ma ismét kereszttűzbe kerültem mégpedig a frigo és John közé. Az össztűz megint a kaja miatt zúdult rám. Az, hogy tegnap elmondtam Johnnak, hogy DOKI mondta le kell fogyni, na ettől most minden hízlal ami itthon van, teletömöm szénhidráttal, így nem tudja elérni a célját, nem tud lefogyni. Nos a monológ meghallgatása után, mint egy jó feleség innentől biza csak saláta lesz, no meg az elmaradhatatlan háromszögek:) Igaz a salátához vacsorára most kért egy kis bacont sütve...

bacon-and-egg-salad.jpg

“Ha azt szeretnéd, hogy a dolgok valóban megváltozzanak, más gondolatokra van szükséged.” (Abraham Hicks)

A bejegyzés trackback címe:

https://amihepank.blog.hu/api/trackback/id/tr617707300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása