Életünk a vírussal és a vírus után

MI és a HCV

MI és a HCV

52. nap

2015. augusztus 24. - C.HepaTitis

És eljött a nyár utolsó hete. Amikor összetalálkoztunk a hepával úgy április végén, és tudtuk, hogy szedni fogjuk a gyógyszert júliustól olyan távolinak tűnt az egész nyár, most meg ránk köszöntött augusztus utolsó hete.

A gyógyszertárból nem hívtak a múlt héten, hogy lehet menni a gyógyszerért amin egy kissé meg is lepődtem, hiszen úgy állapodtunk meg, hogy 21 nap elteltével automatikusan hívnak és megyünk a gyógyító pirulákért. Mivel már 24-e van és nem jelentkeztek, csütörtökre meg már nincs gyógyszerünk reggel felhívtam őket és mondták, hogy van raktáron úgyhogy mehetek érte... No ez megtörtént most így a délután derekán és elhoztam az utolsó adagot. A recepten a fogyasztói árnál lévő összegnél mindig egy kicsit megállok és helyreteszem a tizedesvesszőket. Hát bizony ez igen drága drazsé.

img_1250.JPG

John napok óta nem érzi túl jól magát, rendkívül alacsony a vérnyomása, érzi a fejét, huzatot kapott az egyik szeme, vagy ha nem huzatot akkor ez egy újabb mellékhatás? nem tudjuk..

Ma megint a kaja volt napirenden. Őrül éhség érzete van, 3 óránként fog enni, úgyhogy vettem egy szakajtó gyümölcsöt, meg majd lesz főzelék, grillhús zöldségkörettel.

Mivel ez a blog főkét Johnról szól ezért nem érzem helyénvalónak azt, hogy megosszam veletek, ennek ellenére megteszem és kidobolom, hogy ma igen sz*r napom volt, így a kedvem is sz*r:(

ga140210_hun.gif

 Már a reggeli kezdés sem volt tökéletes. Felhívtam a hepacentrumot, hogy ha esetleg meglenne a férjuram vírusszámlálásának az eredménye azt esetleg megosztaná-e velem valaki aki a gép előtt ülve látja az eredményt, de nem volt szerencsém. Pont egy olyan nővért kaptam ki aki szerint telefonon semmi esélyem, hogy én megtudjam más eredményét. Puff neki, 8:20kor így indultam neki a napnak. Persze lehet, hogy 8:20ra már az egészségügyi adatok mogorva őre is fel volt húzódva idegileg, de mivel állandóan foglalt a vonaluk csak ekkor tudtam kagylóvégre kapni:)

Semmi gond:

u_o_adc.PNG

Csütörtökön megyünk DOKIhoz, most sima vérvétel lesz, meg lehet, hogy lesz valami ínyencség amire még kíváncsiak a vérből, de vírusszámlálgatás csak szeptember végén lesz megint. Ez a protokoll, hogy a kezelés alatt kétszer néznek számot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amihepank.blog.hu/api/trackback/id/tr757731112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása